Integrates production, sales, technology and service

Elementi basi di fastener

Nozioni di base per i fasteners (1) Nozioni di base per i fasteners (2) Nozioni di base per i fasteners (3) Nozioni di base per i fasteners (4) Nozioni di base per i fasteners (5) Nozioni di base per i fasteners (6) Elementi di basi di i fasteners (7) Nozioni di base per i fasteners (8) Nozioni di base per i fasteners (9) Nozioni di base di fastener (10) Elementi di basi di fastener (11) Elementi di basi di fastener (12)

Ùn si pò dì chì u filu ordinariu è u filu di u pirtusu reamed, ma u bolt ordinariu è u percorsu di u foru reamed, perchè a parte di u filu di i dui hè u listessu, a diferenza hè chì a parte di u bastone senza filu.Perchè a parte di u filu hè a stessa, a forza assiale hè a stessa.Ci hè una lacuna trà a parte di l'asta chjara di u bult ordinariu è u pirtusu, è a forza trasversale hè solu u puntu di attritu nantu à a superficia di cuntattu quandu u bult hè strettu (di sicuru, s'ellu si cunsidereghja veramente tagliatu, a forza trasversale). hè in realtà a forza di taglio di u bullone).L'adattamentu di u bultu di u pirtusu reamed cù u pirtusu hè a tolleranza, è a forza trasversale hè a forza di tagliolu di u bultu di u foru reamed.

Elementi di basi di fastener (14) Elementi di basi di fastener (15)

Elementi di basi di fastener (16) Elementi di basi di fastener (17) Elementi di basi di fastener (18) Elementi di basi di fastener (19) Elementi di basi di fastener (20) Elementi di basi di fastener (21)

Feghja

bm=1d double stud hè generalmente utilizatu per a cunnessione trà dui parti cunnessi in acciaio;GB / T897-1988 "Bm stud double-ended bm = 1d" (bm si riferisce à l'estremità di u foru di viti chjamatu l'estremità di a vite, a lunghezza di bm hè ligata à u materiale di a parte da avvità: bm = 1d per l'acciaio è bronzu, induve d si riferisce à u diametru esternu di u filu, in riferimentu à u grande diametru.)

bm = 1.25d è bm = 1.5d double stud hè generalmente utilizatu per a cunnessione trà u cunnessu di ghisa è u cunnessu d'acciaio;GB898-1988 "Doppiu stud bm= 1.25d", GB899-1988 "Doppiu stud bm=1.5d".

bm = 2d double stud hè generalmente utilizatu per a cunnessione trà u connettore in lega d'aluminiu è u connettore in acciaio.L'anzianu cunnessu hè furnitu cù un pirtusu internu filettatu, è l'ultimu cun un pirtusu attraversu.GB/T900-1988 "Doppiu stud bm = 2d".

I fili à e duie estremità di u stud à doppia estremità di uguale lunghezza deve esse assuciatu cù dadi è rondelle per duie parti cunnesse cù fori passanti. lunghezza doppia stud Classe C".Una estremità di u stud di saldatura hè saldata à a superficia di a parte cunnessa, è l'altra estremità (estremità filettata) passa per a parte cunnessa cù un foru di passaghju, è poi a lavatrice hè ghjunta, è a noce hè avvitata, cusì chì e duie parti cunnessi sò cunnessi in tuttu.GB/T902.1 "Perno di saldatura per saldatura manuale", GB / T902.2 "Perno di saldatura per saldatura ad arco", GB/T902.3 "Perno di saldatura per saldatura di stoccaggio di energia", GB/T902.4 "Perno di saldatura per saldatura di perni di brevi periodi ".

Attenzione:

U filu utilizatu nantu à u filu doppiu (GB / T897-900) hè generalmente un filu ordinariu grossu, è u filu ordinariu fine o u filu di transizione adattatu pò ancu esse usatu secondu a necessità (sicondu GB1167 / T-1996 "filu di transizione fit". ").Equal length double head stud -B grade, pò ièssiri usatu secondu a necessità 30Cr, 40Cr, 30CrMnSi, 35CrMoA40MnA o 40B di fabricazione di materiale, u so rendimentu secondu l'accordu trà i partiti di l'offerta è di a dumanda. .1-2010 dispusizione, ma u so cuntenutu massimu di carbone ùn deve esse più di 0,20%, è ùn deve esse fattu di azzaru taglio free.

Elementi di basi di fastener (24) Elementi di basi di fastener (25) Elementi di basi di fastener (26) Elementi di basi di fastener (27) Elementi di basi di fastener (28) Elementi di basi di fastener (29) Elementi di basi di fastener (30) Elementi di basi di fastener (31) Elementi di basi di fastener (32) Elementi di basi di fastener (33) Elementi di basi di fastener (34) Elementi di basi di fastener (35) Elementi di basi di fastener (36) Elementi di basi di fastener (37) Elementi di basi di fastener (38) Elementi di basi di fastener (39) Elementi di basi di fastener (40) Elementi di basi di fastener (41) Elementi di basi di fastener (42) Elementi di basi di fastener (43) Elementi di basi di fastener (44) Elementi di basi di fastener (45) Elementi di basi di fastener (46) Elementi di basi di fastener (47) Elementi di basi di fastener (48) Elementi di basi di fastener (49) Elementi di basi di fastener (50)

6. Durezza: A capacità di u materiale per resiste à l'uggetti duri lucali pressati in a so superficia hè un indicatore di prestazione per misurà u gradu di dolcezza è durezza di i materiali metallici.Test di durezza di i mezi (Brinell, Rockwell, Vickers) Requisiti di preparazione di campioni: I dui estremità di u campione sò paralleli, a superficia hè piatta è ùn hè micca permessu oliu o oxidu.

Ambiente di prova 10 ~ 35 °

In a rilevazione di a durezza di u bolt, senza trattamentu termicu di i bulloni, solu bisognu di fà a durezza di a superficia, in l'ange qualificatu nantu à a linea.S'ellu hè un bolt di trattamentu termale, hè necessariu di cutà a durezza nantu à a superficia di un diametru à a fine.A pusizione di prova hè mostrata in a figura.A prova di durezza hè à 1/2R nantu à a superficia, è a durezza cumple cù u standard.

A durezza Bolt hà una superficia è un core, a superficia si riferisce à l'usu di Vickers o a superficia Rockwell durezza dopu à caccià a superficia rust, etc.. U core deve esse in a rimuzione di a testa 1/2 diametru parte longa in a superficia è core. 1/2 postu à ghjucà durezza, a diffarenza trà i dui durezza ùn pò trapassa 30HV, a superficia hè più altu cà 30HV chì indica chì a superficia carburizing, ùn hè micca permessu, Sè a superficia hè più bassu cà 30HV, significa chì a superficia hè decarbonized , è ùn hè micca permessu.

A noce generale di 8-grade hè da esse trattata termicamente, ma ùn ci hè micca trattata termicamente, a noce ordinaria di 8-grade hè generalmente fatta di azzaru 35, a prova di durezza hè ancu specificata, a superficia generale ùn hè micca necessariu, u fabricatore di trattamentu termale. prova a durezza dopu à u trattamentu termale, a noce metrica hè generalmente rotta da u mità per pruvà a durezza di u so core, a noce inch hè generalmente rotta nantu à una di e facce (vale à dì, tagliate dui culteddi nantu à una superficia), pruvate a durezza. di u mità di a rùbbrica di una superficia, è picculi noci sò generalmente purtatu fora di a sizzioni 0.2 ~ Testa a durezza dopu à 0.3mm.4.6 ~ 6.8 bolts ùn anu micca bisognu di trattamentu termale;Bracketed for high nut type 2.

U standard naziunale GB3098.1 è u standard naziunale GB3098.3 stipulanu chì a durezza di l'arbitramentu hè misurata à 1/2 radiusof a sezione trasversale di a parte.In casu di qualsiasi disputa durante l'accettazione, a durezza Vickers deve esse usata cum'è test d'arbitramentu. Almenu 3 letture deve esse pigliatu per ogni mostra.

Locu di a prova d'arbitramentu: Quandu raporta i risultati di a prova trà l'acquirente è u venditore per scopi di arbitrazione, a prova di durezza deve esse misurata à u puntu centrale (r / 2) di u raghju di a superficia di cut-off à un diametru di distanza da a fine di l'arbitru. bullone o stud.Se a dimensione di u produttu permette, pigliate 4 letture à a fine di stu bolt o stud.I prudutti di diametru più chjucu ponu ancu esse pruvati utilizendu a superficia parallela di a terminale di a testa di bullone chì currisponde à a superficia cut-off sopra.Per a prova di rutina, a durezza di bulloni, viti o studs pò esse pruvata à a testa, a cuda o u stincu dopu a rimozione curretta di a superficia.

Per tutte e tappe, se u valore di prova supera u limitu superiore di durezza, u specimenu deve esse sguassatu da a pusizione di un diametru nominale da a fine di u specimenu, è u centru di u specimenu è u percorsu di u filu à u puntu mediu di a prova. prova, u valore retest ùn deve supirari lu limitu supiriuri di durezza, se in dubbitu, a durezza Vickers (HV) deve esse accettatu cum'è a decisione.A prova di durezza di a superficia pò esse situata à a fine di u pruduttu o à u bordu di l'esagonu, è u locu di prova deve esse minimamente macinatu o lucidatu per assicurà a ripetibilità di a prova è a vera cundizione di a superficia di u specimen.HV0.3 hè utilizatu in a prova di arbitrazione di a prova di durezza di a superficia.A durezza di a superficia pruvata cù HV0.3 deve esse paragunata cù u valore di a prova di durezza di u core testata ancu cù HVo.3, è a diferenza ùn deve micca più di 30 valori di durezza HV.A durezza di a superficia più grande di a durezza di u core I valori di durezza 30 HV indicanu chì u specimenu hè statu carburizatu.Per i prudutti cù gradi 8,8 à 12,9, a diffarenza trà a durezza di a superficia è a durezza di u core pò esse usata per determinà se u pruduttu hà carburizing in a superficia.A durezza di u pruduttu ùn hè micca direttamente ligata à a forza di tensione teorica.A determinazione di u valore di durezza massima ùn hè micca basatu annantu à a cunsiderazione di u limitu di forza superiore.

Nota: Si deve esse nutatu chì a variazione di l'aumentu di u valore di durezza hè causata da u trattamentu di calore carburizing o di u travagliu à fretu.

Elementi di basi di fastener (53) Elementi di basi di fastener (54)


Tempu di Postu: 23-sep-2023