Integrates production, sales, technology and service

Torque di fastener è prublemi cumuni

coppia di fissaggio (1) Coppia di fissaggio (2) coppia di fissaggio (3) coppia di fissaggio (4) coppia di fissaggio (5)

Divisione di e responsabilità per u torque di fastener

1. PATAC hè rispunsevuli di liberazione di torque dinamica è torque staticu iniziale.PATAC libera un standard di coppia dinamica secondu i requisiti di cuncepimentu, cumminatu cù risultati sperimentali è risultati di teste di strada.

2. ME hè rispunsevuli di liberazione torque staticSecunnu a torque dinamica isciutu da PATAC, u torque di u strumentu fastening hè aghjustatu in Valore nominali di u standard torque dinamica nant'à a linea di pruduzzioni.Allora u torque staticu hè misuratu secondu u modu di produzzione normale.Usendu u metudu statisticu (30 setti di dati), u Nominale è a tolleranza di u standard di torque staticu sò ottenuti, è u standard di torque staticu hè ottenutu.

Formatu di scrittura di coppia dinamica è coppia statica

1. torque dinamica

D nominale +/-tolleranza NM ;U torque dinamicu hè scrittu in forma di nominali + / tolleranze cum'è D30 +/-5nm;Ùn ci hè micca spaziu trà D è 30 +/-5NM; Induve D sta per Dinamica;NM hè l'unità di torque: Newton.metri;a tolleranza deve esse una tolleranza simmetrica è ùn deve esse stabilita à a forma di a tolleranza asimmetrica up and down.Per esempiu, D30 + 3/-5NM ùn hè micca currettu.In a pruduzzione, u valore di torque dinamica di l'attrezzu di fastening deve esse nominali, è ùn deve esse deviatu da u valore nominale intenzionalmente;

2. Torque staticu

SA-BNM;U mumentu staticu deve esse scrittu cum'è una varietà di formi cum'è: S25-35NM;Nisun spaziu trà S è 25-30NM;Induve S sta per Static;A rapprisenta u limitu minimu di torque staticu, B rapprisenta u limitu superiore di torque staticu;NM hè l'unità di torque: Newton.metri;

Formatu di scrittura di coppia dinamica è coppia statica

3. torque dinamica di unghie self-seated Unghie self-seated sò di solitu assittatu sottu à u standard FDSNS (Fully DrivenSeated Not Stripped).Per esempiu: D1.5 +/-0.5NM S1NM MIN FDSNSWhere D sta per Dynamic (dinamica);Seguitu da un spaziu; 1.5 +/-0.5NM indica a gamma di torque dinamica, 1.5NM hè solu per un riferimentu di u torque attuale stabilitu in a pruduzzione, è ùn hè micca spressu cum'è valore nominali.U torque dinamicu attuale utilizatu hè aghjustatu da a pruduzzione secondu a situazione attuale di u torque dinamicu di pistola, ma deve esse assicuratu chì u standard FDSNS (Fully Driven SeatedNot Stripped, vale à dì, u dente ùn hè micca slipped).Infine, nota FDSNS. (Completamente guidatu micca spogliatu).

coppia di fissaggio (9) coppia di fissaggio (10) coppia di fissaggio (11) coppia di fissaggio (12) coppia di fissaggio (13) coppia di fissaggio (14) coppia di fissaggio (15) coppia di fissaggio (16) coppia di fissaggio (17) coppia di fissaggio (18) coppia di fissaggio (19) coppia di fissaggio (20)

Fattori chì affettanu u torque dinamicu

Quandu si stabilisce u torque dinamicu, cunsiderà micca solu fasteners, ma ancu fasteners è arnesi di fastener. U torque dinamicu hè troppu chjucu, chì hè faciule per causà frattura loosening è fatigue, è ùn hè micca favurevule à sviluppà u putenziale di fasteners;U torque dinamicu hè troppu grande, chì hè faciule fà chì i fasteners cedanu, ancu rompenu, sdrughjenu i denti, è esse sfracicati da fasteners. A durezza di u materiale, a rugosità di a superficia, u coefficient di attritu di a superficia è a struttura di u fastener affettanu u torque dinamicu necessariu. .À u listessu tempu, hè ancu necessariu di cunsiderà a forza di u fastener per assicurà chì ùn serà micca sfracicatu, è dopu ottene u torque massimu chì u fastener pò resistà. I ​​standard di torque dinamichi anu da esse determinati da u fastener è da u. fastener.U torque dinamicu minimu deve assicurà chì ùn hè micca soltu in u prucessu di usu di u cliente, è u torque massimu deve assicurà chì u fastener è u fastener ùn fallenu (cum'è cede, ruttura, slipping, crushing, deformation, etc.). Per dà un ghjocu cumpletu à u funziunamentu di i fasteners, a precarica assiale di fasteners deve esse generalmente da 50 à 75% di a carica garantita di fasteners.

coppia di fissaggio (22) coppia di fissaggio (23) coppia di fissaggio (24) coppia di fissaggio (25)


Tempu di post: 21-Sep-2023