Integrates production, sales, technology and service

Classificazione di bulloni di alta resistenza

Dettagli di Bulloni d'Alta Resistenza

Sicondu u statu di stress, pò esse divisu in u tipu di attritu è ​​u tipu di pressione: In realtà, ci sò differenze in i metudi di cuncepimentu è di calculu.I bulloni d'alta resistenza di u tipu di attritu piglianu u slip trà e piastre cum'è u statu limitu di capacità portante.I bulloni d'alta resistenza di Type-I piglianu u slip trà e lastre cum'è u statu limitu normale, è u fallimentu di a cunnessione cum'è u statu limitu di capacità portante.I bulloni d'alta resistenza di frizione ùn ponu micca ghjucà pienu à u putenziale di i bulloni.In l'applicazione pratica, i bulloni d'alta resistenza di u tipu di attritu duveranu esse aduprati per strutture o strutture assai impurtanti chì portanu carichi dinamichi, soprattuttu quandu i carichi causanu stress inversu.À questu tempu, u putenziale di bolt inexploitatu pò esse usatu cum'è riserva di salvezza.Inoltre, per riduce u costu, i bulloni d'alta forza di pressione sò deve esse usatu.

Sicondu a tecnulugia di custruzzione, hè divisu in: bullone di alta resistenza di tippu di cisura torsionale è grande bullone esagonale d'alta resistenza.U bolt esagonale d'alta resistenza appartene à u gradu d'alta resistenza di viti ordinariu, mentre chì u bolt d'alta resistenza di tippu torsionale hè un tippu migliuratu di bullone esagonale d'alta resistenza, in modu di custruisce megliu.A custruzzione di bulloni d'alta forza deve esse avvitata prima è poi infine, è a chjave elettrica di u tipu d'impattu o una chjave elettrica torque-adjustable deve esse usata per l'avvitamentu iniziale di bulloni d'alta forza;Tuttavia, ci sò esigenze strette per u strettu finali di bulloni d'alta resistenza.U serramentu finali di bulloni di alta resistenza di tippu torsionale deve usà una chjave elettrica di tippu torsionale, è u serramentu finali di bulloni di alta resistenza di tippu di torque deve aduprà una chjave elettrica di tippu di torque.U bullone esagonale hè custituitu da un bullonu, un nut è duie rondelle.U bullone d'alta resistenza di tippu di cisura hè custituitu da un bullone, una noce è una rondella.

1. Bolt d'alta forza di pressione: Stu tipu di bolt d'alta forza hè principalmente utilizatu per a cunnessione trà cumpunenti strutturali statici o ligeramente sliding.Hè necessariu chì u bullonu d'alta resistenza sia utilizatu per una forte capacità di supportu di pressione è una forte resistenza di taglio.
2. Bolt high-strength-tipu friction: Stu tipu di bullon high-strength hè principarmenti usatu pi la cunnessione trà u sistemu frenu è strutture impurtanti chì portanu carichi dinamichi, cume a cunnessione di travi gru pisanti è travi web solidu.
3. Tensile-tipu di bulloni di alta resistenza: U requisitu basi di stu tipu di bulloni d'alta forza hè chì i bulloni ùn sò micca faciuli à deformà, rumpi o cascà sottu una forte tensione, etc. Sò spessu usati per a cunnessione di flange di pressione. parti.

I bulloni d'alta resistenza sò adattati per e case di grandi dimensioni, strutture d'acciaio di e piante industriali, strutture di struttura d'acciaio di edifici alti, strutture di ponti, machini di sollevamentu pesante è altre strutture impurtanti.

Sicondu u tipu di cunnessione, ci sò trè tippi:
(1) I bulloni d'alta resistenza di u tippu di installazione è di pulitura sò adattati per e cunnessione di e culonna di fasciu in strutture di cornice d'acciaio, cunnessioni di travi di gru pesanti in impianti industriali, cunnessione di travi di web solidi, sistemi di frenu è strutture impurtanti chì portanu carichi dinamichi.
(2) Bulloni d'alta resistenza chì portanu a pressione ponu esse aduprati per a cunnessione di taglio in strutture statiche di carica chì permettenu una piccula quantità di scorrimentu o in cumpunenti chì portanu indirettamente carichi dinamichi.
(3) I bulloni di tensione di alta resistenza anu una forza di fatigue bassa in tensione, è a so capacità portante ùn pò micca facilmente superà 0.6P (P sottu carica dinamica (P hè a forza assiale permessa di bulloni). Per quessa, hè adattatu solu per l'usu sottu staticu. carica, cum'è flange butt joint è T-joint di compression bar.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022