Integrates production, sales, technology and service

Discussione nantu à u principiu di u bolt di espansione

Tipi di bulloni di ancora

I bulloni d'ancora ponu esse divisi in bulloni di ancora fissi, bulloni di ancoraggio mobili, bulloni di ancoraggio espansi è bulloni di ancoraggio legati.

1. U bolt d'ancora fissu, cunnisciutu ancu cum'è bolt d'ancora corta, hè versatu inseme cù a fundazione per riparà l'equipaggiu senza forte vibrazione è impattu.

2. Bolt d'ancora mobile, cunnisciutu ancu cum'è bolt d'ancora longu, hè un bolt d'ancora staccabile, chì hè utilizatu per riparà e machini pesanti è l'equipaggiu cù una forte vibrazione è impattu quandu u travagliu.

3. Bolts per espansione di a terra d'ancoraggio sò spessu usati per riparà l'equipaggiu simplice o l'equipaggiu ausiliariu per stà.L'installazione di una vite per l'ancora deve risponde à i seguenti requisiti:
(1) A distanza da u centru di u bolt à u bordu di a fundazione ùn deve esse menu di 7 volte u diametru di u bolt à l'ancoraggio di espansione;
(2) A forza di fundazione di a vite di pede installata in l'ancora allargata ùn deve esse menu di 10MPa;
(3) Ùn ci sarà micca cracke à u foru di perforazione, è l'attenzione deve esse pagata per impedisce chì u drill bit colliding with the steel bars and pipes interrate in a fundazione.

4. Bonding ancore bolts sò cumunimenti usatu in l 'ùrtimi anni, è i so metudi è esigenze sò listessi cum'è quelli di espansione bolts anchor.Ma quandu u ligame, fate attenzione à sbattà i sundries in u pirtusu, è ùn esse micca affettati da umidi.

Dettagli di i bulloni di ancora

Prima, Classificazione di bulloni d'ancora L'ancora di l'ancora pò esse divisa in bulloni d'ancora fissi, bulloni d'ancora mobile, bulloni d'ancora espansi è bulloni d'ancora bonded.Sicondu e diverse forme, pò esse divisu in un bullone incrustatu in forma di L, un bullone incrustatu in forma di 9, un bullone incrustatu in forma di U, un bullone incrustatu di saldatura è un bullone incrustatu di piastra di fondu.

Siconda, l'usu di l'ancora di l'ancora L'ancora di l'ancora fissi, chjamati ancu i chjappi d'ancora brevi, sò usati per riparà l'equipaggiu senza forte vibrazione è impattu.Bolt d'ancora mobile, cunnisciutu ancu cum'è bolt d'ancora longu, hè un bolt d'ancora staccabile, chì hè adupratu per riparà l'equipaggiu meccanicu pesante cù una forte vibrazione è impattu.I bulloni d'ancora sò spessu usati per riparà l'equipaggiu simplice stazionariu o l'equipaggiu ausiliari.A stallazione di l'ancora deve risponde à e seguenti esigenze: a distanza da u centru di l'ancora à u bordu di a fundazione ùn deve esse menu di 7 volte u diametru di l'ancora;A forza di fundazione di i bulloni installati in l'ancoraggio di espansione ùn deve esse menu di 10MPa;Ùn ci sarà micca cracke in u foru di perforazione, è l'attenzione deve esse pagata per impedisce chì u drill bit colliding with the steel bars and pipes interrate in a fundazione;U diametru è a prufundità di u foru di perforazione deve currisponde à u bullone di l'ancora di espansione.L'ancora di ligame hè un tipu di bullone d'ancora cumunimenti utilizatu in l'ultimi anni, è u so metudu è i so esigenze sò listessi à quelli di l'ancora in espansione.Ma quandu u ligame, fate attenzione à scaccià i sundries in u pirtusu, è ùn fate micca umitu.

Thrid, Metudi di stallazione di Anchor Bolts Metudu di incrustazione di una volta: quandu si versa u béton, incrustà i bulloni di ancora.Quandu a torre hè cuntrullata da u rovesciamentu, u bolt d'ancora deve esse incrustatu una volta.Metudu di buche riservatu: l'equipaggiu hè in u locu, i buchi sò puliti, i bulloni di l'ancora sò messi in i buchi, è dopu chì l'equipaggiu hè posizionatu è allinatu, l'equipaggiu hè versatu cù cimentu di petra fine chì ùn hè micca ritirata chì hè un livellu più altu di u fundamentu originale, chì hè tamped è compacted.A distanza da u centru di l'ancora à u bordu di a fundazione ùn deve esse menu di 2d (d hè u diametru di l'ancora), è ùn deve esse menu di 15 mm (quandu D ≤ 20, ùn deve esse menu di 10 mm) , è ùn deve esse menu di a mità di a larghezza di a piastra di ancora più 50mm.Quandu i requisiti di sopra ùn ponu esse soddisfatti, misure adattate devenu esse pigliate per rinfurzà.U diamitru di bulloni d'ancora utilizati in a struttura ùn deve esse menu di 20 mm.Quandu sò sottumessi à l'azzione di u terrimotu, i nuts doppiu seranu usati per a fissazione, o altre misure efficaci seranu pigliate per prevene l'allentamentu, ma a lunghezza di l'ancoraggio di i bulloni di ancoratura deve esse più longa di quella di l'azzione non-terramoto.


Tempu di pubblicazione: 03-03-2019